Първоначално публикувано от kalojan
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
-
Благодаря!
Един въпрос към колегите с ГТ: Вчера си смених (някак си) филтъра на купето. Като поръчвах ми казаха,че са 2 броя. Така си и дойдоха - запечатани. Извадих само 1 филтър от колата и след 1 час пулене и оглеждане успях да набутам само 1. На сайта на Purflux има схема за 147/156/ГТ като разликите е, че за GT дават само 1 брой филтър.
Та въпроса е с 1 филтър ли е ГТ или с 2 бр. ?
Другото е - разглобих кората на шоф. врата, защото не се сваляше стъклото. Резултата - продължава да не работи. Въпроса: моторчето ремонтира ли се или се търси целия механизъм с моторче? Предполагам, че е съвместимо само от ГТ?Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
http://www.sogefifilterdivision.com/...tices/N112.pdf
Ето една схема, която я имаше на кутията на новия ми филтър. Загледайте,че за 147/156 пише х2, а за ГТ е 1 брой.Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Първоначално публикувано от kalojan Покажи съобщениеhttp://www.sogefifilterdivision.com/...tices/N112.pdf
Ето една схема, която я имаше на кутията на новия ми филтър. Загледайте,че за 147/156 пише х2, а за ГТ е 1 брой.
По магазините за авточасти винаги ще ти дадат 2 бр. малки, което не е проблем.
Сега не разбрах при теб каква е точно ситуацията?
Ако вадиш само 1 бр "малък" филтър има 2 варианта :
А) Някой преди теб е извадил оригиналния голям и е сложил респективно само 1бр малък, което не е правилно!
или
Б) Не достигаш до другия малък, разположен някъде по-навътре в нишата за филтрите!
Ако вадиш 1 бр голям (т.нар. за първоначално вграждане), то никой преди теб не е сменял филтър купеМахни го и си сложи 2-та малки, които са ти дали от магазина
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Аз извадих 1 малък, но не намерих втори и си сложих само 1 малъкЯвно ще се разглобява втори път - то и без това е удобно много.
Има някакво развитие и по въпроса с неработещото стъкло. Снощи след автомивка влезе малко вода и като опитах да вдигна стъклото то се мръдна нагоре. После работеше и надолу 2-3 пъти. Но днес като изсъхна колата пак не работи. Идеи?Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Ако разположението им е като на 147, втория филтър е в ляво. Тоест като се навреш под жабката, другия филтър се намира в посока на волана. И не се вижда, трябва с пипане да го търсиш.
За стъклото, явно е контактна история. Щом при наличието на вода, почва да работи. Огледай букси, клеми, кабели, бутони. Дали не са хлабави, клеясали или бог знае какво. Такива проблеми, са най-гадни.
Comment
-
Тропане при неравности
Колеги,
дайде идея за 156 дизел 1.9 от какво може да се получава тропане, когато двете предни гуми попаднат едновременно в неравност ( примерно легнал полицаи, срязан асфалт и т.н. ) ?
Ако поотделно гума мине през подобно нещо много рядко се получава това.
На преглед за носачите ( които според 2 независими места са ОК ) казаха че рейката не била наред.
Но аз удрянето го чувам от към гумите,не се усеща във волана.
Според преглед носачи + пружини + амортисьори са наред. Носачите ги чувам като че да са 'тръгнали', но това е на слух без да има постоянно хлопане.
"Ударът" е силен, не е леко похлопване. Все едно цялата предна част "пропада" и се усеща в купето. Ако карам 80-90 примерно по неравен път подскача предницата доста.
Къде може да е проблема ?156 Sportwagon 1.9JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщениеАко разположението им е като на 147, втория филтър е в ляво. Тоест като се навреш под жабката, другия филтър се намира в посока на волана. И не се вижда, трябва с пипане да го търсиш.
За стъклото, явно е контактна история. Щом при наличието на вода, почва да работи. Огледай букси, клеми, кабели, бутони. Дали не са хлабави, клеясали или бог знае какво. Такива проблеми, са най-гадни.Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеСтабилизираща щанга и биелетки.
Някои с други насоки/предположения ?156 Sportwagon 1.9JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщениеМерси, ще проверя. макар че нямам идея как може да се провери това.
Някои с други насоки/предположения ?Alfa Romeo 145 1.6 8V Boxer
Alfa Romeo 147 2.0TS 16v V2I DISTINCTIVE
Comment
-
След няколко часа "на коленца" около предната шофьорска врата и много мили думи по адрес на всичките италиянски създания вече съм с нов (втора употреба) механизъм за стъклото. Резултата - работи от време на време и предполагам, че стария също си е ок. Модула, дето е на шоф. врата и управлява прозорците и кой знае какво (багажника май..) нещо прави проблеми, но след 3214 изключвания на черната букса вече моторчето работи, но не всеки път. Буксата си щрака добре и е почистена.
След няколко обучения на прозореца (това с 10-те секунди, което не е ясно точно как се прави) прозореца почна да си се сваля и вдига почти всеки път както трябва. След 10-тина опита почна да работи и автоматичното сваляне/вдигане. До тук добре. При отваряне на вратата също се сваля и после се вдига. Но като го направя 5 пъти си остава свален до следващото палене.
Съмнявам се, че акумулатора е за смяна. Пали си, но и музиката престана да свири (а ЦД-то работи), а прозореца от време на време просто си се сваля долу с копчето и после няма вдигане докато не поработи малко колата.Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщениеКолеги,
дайде идея за 156 дизел 1.9 от какво може да се получава тропане, когато двете предни гуми попаднат едновременно в неравност ( примерно легнал полицаи, срязан асфалт и т.н. ) ?
Ако поотделно гума мине през подобно нещо много рядко се получава това.
На преглед за носачите ( които според 2 независими места са ОК ) казаха че рейката не била наред.
Но аз удрянето го чувам от към гумите,не се усеща във волана.
Според преглед носачи + пружини + амортисьори са наред. Носачите ги чувам като че да са 'тръгнали', но това е на слух без да има постоянно хлопане.
"Ударът" е силен, не е леко похлопване. Все едно цялата предна част "пропада" и се усеща в купето. Ако карам 80-90 примерно по неравен път подскача предницата доста.
Къде може да е проблема ?
И при мен е същото колега. Всичко по окачването е здраво, а като карам по неравен път си друса сериозно. Според мен просто качеството на окачването е такова, но не съм се возил в друга 156 да сравня..
Comment
-
Клапан картерни газове - 71713715
Търся този клапан. Дайте съвети, откъде?Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
Comment